Because Barney says so.

2009-12-09 @ 07:04:22


Idag är det "Suit up day" på Midgård. Som det låter ska man klä sig så fint som möjligt just idag. Varför då? Kul. Jag skulle säkert snabbt kunna ta ett foto och ladda över en bild på min outfit så att säga, men jag beskriver den istället.

  • Svarta strumpor.
  • Gråa finbyxor.
  • Vit skjorta.
  • Svart väst med tunna vita linjer.
  • Svarta finskor.
Ni som gick ut 9:an på Grubbe samma år som jag känner säkert igen denna klädsel. Nämligen exakt samma. Förutom kläderna lägger jag också till fina saker såsom:

  • Armani-parfym.
  • Hårgelé.
Dagens låttips: Porcupine Tree – Open Car

/V

Kommentarer
Postat av: G.

Emporio Armani parfym är det enda rätta!

2009-12-09 @ 09:16:11     URL: http://serenitynoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin