In observation, I analyze all the aspects of humanity that I despise.

2009-12-14 @ 22:29:39
Oj vad jag blir glad av snö! Tio dagar kvar och nu har snön äntligen börjat landa på marken. I min milda extas tog jag några bilder:



Samt min första och enda egobild so far:



Innan idrotten hade börjat hittade Kristoffer och Niclas en vagn med några underlag i. De fick den lysande idén att skjutsa någon i vagnen i full fart rätt in i en tjock madrass. Senare hakade flera på och jag och min trogna mobilkamera dokumenterade händelserna. I CS4 la jag till lite ljudeffekter också. I alla fall på våran "Matrix Effect". (Anledningen till att den klipper precis efter Niclas dunderkrasch beror på att jag fick världens skratt-attack och råkade slå igen linslocket, och därmed avbryta inspelningen)



Efter våran idrott (som var bodypump, träningsvärk imorgon kanske?) bestämde sig Jessica och Elina för att det verkade som en lysande idé att använda våra duschar. Tydligen funkade inte deras. In kommer de småspringandes med shorts och en handduk som de trängdes i (lite "Nils och Elina"-effekten.) Rätt in i ett bås, och efter vad som verkar en dryg minut bestämmer de sig för att det inte var en sån lysande idé, och vände rätt in i deras omklädningsrum.

Dagens låttips: New Moon Soundtrack – Full Moon
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin