NICE!

2009-12-25 @ 02:37:42
Nu är julafton officiellt slut (eller ja, officielt sen två timmar tillbaks.) Jäklar vad roligt det har varit då. Först och främst fick vi äntligen käka gröt och dricka julmust som smakade as good as ever. Sedan kom grannfrun upp och frågade om jag ville göra en favorit i repris och spela tomte för deras barn. Snäll som jag är går jag med på det hela. Nu bör det noteras att dessa barn känner mig väl och är runt 10-8 år. Efter ha dragit på mig en ytterst speciell tomteutstyrsel bär det av mot deras lägenhet. Väl hinner jag sticka in huvudet i fem sekunder innan en av typerna tydligt konstaterar

- Det är Viktor.
Hädare


Nåväl, efter den fadäsen var det bara att vänta till klockan tre och Kalle Anka. Julgodis var frambänkat på bordet, men jag tror att det här är den första julaftonen vi har haft en Aladdin-ask utan att ha ätit upp första lagret (!). Sedan middag med mammas övergoda köttbullar, disk efter det och sen höjdpunkten på kvällen.

Julklappsutdelningen såklart. Jag och Gustaf stod för utdelandet i år. Jag kan kort berätta att jag fick två och en halv present.
  • En filmklappa från min mamma och moster
  • The 100 Best And Absolute Greatest Heavy Metal Albums In The World, Ever. Av min mamma och moster igen.
  • ASSASSINS CREED 2!!!! En present som delönskades av mig och Erik, från mami.
I tell you this: Fan vad det spelet är bra. Safe to say hade jag inte suttit så här sent, hade det inte varit för det. Till en början kändes spelet lite tard när man bara sprang omkring och utförde små uppdrag. Men när han äntligen fick på sig sin niceiga lönnmördar-dräkt, då jävlar vet du. Hur allting växlar mellan natt och dag, eller hur man kan använda olika vapen är helt magnifikt! Har upptäckt det ypperligt roliga i att leta fram smågrupper med soldater och skapa allmänt kaos (släggor och dolkar är särskilt bra för detta ändamål.) Och att kunna ändra hans outfit är ju asnice! Oj vad jag önskar att jag kunde printscreena på 360:n. Musiken är i spelet helt lysande, men jag är osäker på om det står lika bra självt. Ni kan ju bedöma själva:



/V

Kommentarer
Postat av: carro

hahahaha så himla fail!!!!!! delade du ut julklapparna som vanligt eller fortsatte du med tomtegrejen?

2009-12-25 @ 14:29:45     URL: http://sixdaywar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin