Patterns In The Ivy

2009-12-21 @ 18:53:04


Det här filmade jag idag cirka 10:40 och det var fruktansvärt vackert. Jag hade haft den här idén sen tidigare, och nu kände jag damn vilket perfekt tillfälle. Då min mobilkamera sucks ass in comparison tog jag Eriks lilla digitalkamera som är snäppet bättre. Hade egentligen tänkt ta den här men det fanns det inte nog med minne för.

SEDAN har jag svarat på ett antal frågor som jag koppat från Gurras blogg. Några svar kommer han att märka att jag inte orkat ändra, men det är för att jag helt enkelt tycker likadant.
Du heter: Viktor Svensson
Smeknamn: Har hittills bara ett, Puman (courtesy of Krille)
Låt som du när du är ledsen sörjer till: Dude. Brukar inte lyssna på någon speciell musik när jag nu skulle var ledsen.
Vad tror folk om dig: En högljudd film och musiknörd. Har dessutom lätt till skratt.
Stämmer det: Ja men typ.
Vad får du oftast komplimanger för: Har ingen aning faktiskt.
Vad säger du för att imponera på någon: Jag säger inte det här för att imponera, men det är jag som är Batman
Hur imponerar man på dig: Du är rolig och schysst. Skulle du omhända lyssna på samma musik som jag är det också ett plus.
Brukar du skratta för dig själv: Då och då.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Hej! I kväll den 21/12 är det kvällsöppet på Strömpilen mellan 19-22. På H&M får du då 100:- rabatt vid köp för 500:- Välkommen! Ej fler SMS, ring 033-140020.
Var bor du: I Umeå.
Trivs du där: Selvsagt!
Äger du några Converse: Nope. Jag gillar de inte, något jag får konstiga blickar av min bror för.
Brukar du bli för full: Har aldrig fått chansen riktigt :P,
Är du allergisk mot något: Clean.
Har du haft sex idag: Nehe då
Nästa mål i ditt liv: Dude, för många…
Hur svarar du i mobilen: Ja hallå det är Viktor.
Vem ringde du senast: Hem
Vad sa den du senast pratade med i telefon: Inte vet jag.
Antal timmar sömn i natt: 7 nåt sånt.
Sov du ensam: Jepp.
Brukar du komma i tid: Som oftast, ja.
När mår du bra: När jag får skratta och umgås med mina vänner!
När blev du fotad senast: Det vet jag inte riktigt.
Hur känner du dig nu: Trött.
Vanligast färg på dina kläder: Svart, grått. Typ.
Vad saknar du: Så långt orkar jag inte tänka.
Hade du en bra kväll igår: Ja hyfsad
Favoritdryck på morgonen: O’boy
När brukar du oftast gå och lägga dig: På skolkvällar lägger jag mig typ 22-23.
Är du blyg: Tror inte det.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror på attraktion och kemi vid första ögonkastet, inte ren kärlek.(kopierar Emmas & Gustafs svar.)
Har du spytt offentligt: Jepp, spilled my guts on Gardemoen!
Är du nöjd med ditt liv: JYes yes!
Är du bortskämd: Det vet jag väl inte. Det är väl relativt. Men man kan väl påstå att jag är bortskämd med fin familj.
Vad gör du i morgon: Vet ej.
Vad är det värsta du vet: Tråkiga, gråa, ointressanta människor, människor som tar sig rätt att ställa sig över andra och diktera, orättvisa, diskriminering.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Kommer inte på någon atm, så jag säger Mike Portnoy. Läs om honom.
Vad längtar du till: Julafton!!!
Har du bra vänner och äkta vänskap: Skulle vilja påstå det ja!
Vad använder du för shampoo: Vad helst som står i badrummet egentligen.
Vad är det finaste du fått: Tänker vara lite mer materialistisk än Gustaf och säga att bland annat min iPod blev jag väldigt glad över.
Hur gammal är du: 16
Du samlar på: CD-skivor. 43-44 tror jag.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag brukar inte ringa folk när jag är arg/ledsen. Sånt håller jag för mig själv för det mesta.
Vilken tid gick du upp idag: 9:50 nåt sånt.
Har du sovit i din egen säng i natt: Jepp.
Har du strumpor på dig nu: Nej.
Är det okej att gråta: Ja det är det, beror på när.
När grät du senast: När jag lyssnade på The Best of Times av Dream Theater den första gången.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skaffa alla CD-skivor jag någonsin velat ha. Spara också då förståss :D.
Bär du glasögon eller linser: Gjorde det till en början, men efter att jag tappade bort mitt andra par upptäckte vi att jag inte behövde de dem.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Runt 10ish.
Vill du gifta dig: Nån dag tror jag.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten ’ll do just fine!
Tror du på ett liv efter döden: Tror det.
Tycker du om sushi: Nej du. Eller ja, har inte smakat.
Vad äter du helst när du ser på film: Chips, definitivt.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Har du tandläkarskräck: Nej, men jag kan förstå de som har det.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Kan jag inte minnas.
Senaste låten du hörde: Enligt last.fm var det The Destruction of Hometree – James Horner (från Avatar)

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin