Snap back to reality.

2009-12-07 @ 18:49:09
Idag är heter dagen måndag. Dagarna innan har jag befunnit på Umedalen större delen av dagen och hjälpt till med Kamils film, Snö.


Snö

Jag och Emma var och arbetade på ljussättningen. Elina skulle vart där med oss men på lördagen hade hon dansföreställning och på söndagen klädde hon av tjejer. Jag tycker att A: antingen har man hyfs nog att komma och arbeta eller B: så bjuder man över väl valda personer om man håller på att klä av tjejer. Inte ok, Elina. Inte ok.

Det är också mindre okej för att det blev väldigt mycket arbete för mig och Emma när vi for omkring och ställde upp, ryckte loss och täckte för diverse lampor. Minst tre på ljussättningen nästa gång kom vi överens om. Speaking of nästa gång, jag har fått en manusidé. Känns väldigt nice, men eftersom jag skulle vilja filma den med pers från skolan och få utrustning därifrån, känner jag mig smått hindrad. Jag måste fråga Fernando om skolan har kameror som tål vatten. Alltså, under vattenytan-tålighet. Ska filma antingen i en sjö eller vid ett badkar. Jag lite för många idéer om hur karaktären ska DÖ! Någon behöver hjälpa mig med mitt manus. Speaking of manus...

...jag har verkligen ingen aning om hur jag ska skriva min novell. Skiten ska in på dagen F. När Kat säger att vi max får skriva 5-6 sidor, får jag någon dum press på mig att skriva 5-6 sidor. ASDÖKAFDGÅSLKD.

Dagen låt: Eminem – Lose Yourself - Soundtrack Version (Explicit)

/V

Kommentarer
Postat av: Ida

visste inte att du lyssnade på eminem? hur filmar man en film som heter snö, utan snö? :P

2009-12-07 @ 21:51:16     URL: http://statsvetarida.blogg.se/
Postat av: V

lyssnar egentligen inte på eminem, bara den låten ;).

2009-12-08 @ 14:50:23     URL: http://fallingdrapery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin