THIS! IS! MY! CURSE!

2009-12-27 @ 00:44:15
Sitter och smådiggar KSE's My Curse. En av de få av deras låtar som jag faktiskt tycker om...

ÅH! Den här julen har varit underbar! But wait for it, DEN ÄR INTE ÖVER! Imorgon far jag, G och Hannah till Norge för att fira nyår, få lite fler klappar och göra massa kuliga saker! Resan dit är lite speciell dock. Först ska vi bussa till Sundsvall, för att en kvart senare hoppa på ett tåg som går direkt till Trondheim. Där blir vi upphämtade av papi som kör oss till Kristiansund. En resa på ungefär 6-8 timmar om jag inte tar fel.

I förrgår firade vi våran andra julafton då våran kära tjocka Nilssonsläkt kom över. Flest antal presenter tror jag gick till Gustaf, fast iofs så var det saker som glas och lite andra saker man lär behöva när man flyttar hemifrån (bl.a en oerhört praktisk och rolig köksbok for dummies.) Jag däremot, som inte flyttar hemifrån på ett bra tag fick lite roligare presenter:

  • Ett SF presentkort som definitivt kommer att gå till att se Avatar (40 kr extra måst man pröjsa då men whatever) av mormor och morfar
  • Av min kära moster Ida fick jag Snövit och de Sju Dvärgarna. Den filmen och jag goes way back. Trust me on that ;).
  • Det enda jag fick som jag faktiskt hade önskat mig var en ny badrock (i vinrött blev den till och med, porrimperium nästa kanske?)
Fast den överlägst bästa presenten fick hela våran familj av våran moster Stina. EN FUCKING MIKROVÅGSUGN! HUR NICE ÄR INTE DET! Vi har inte haft en mikro på säkert 10-11 år. Den invigdes idag genom att försöka värma mjölk så vi kunde dricka varm O'boy samt äta mjukmackor med Västerbottensost. Mmmmm...


/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin