A series of unfortunate events...

2009-11-07 @ 15:08:52
  • Dålig film
  • Ingen bio
  • Inget bad
  • Ingen filmkväll med Carro
Kom hem för några timmar sen efter att ha varit hos mormor och morfar. Jag kom dit igår kväll och då såg vi Idol (äntligen åkte Rabih ut!), sen såg jag och min kära lillebror en film som han helt och hållet själv hade bestämt att vi skulle se.



Som jag sagt under en längre tid så har jag haft ett behov att se en riktigt dum film. Det blir nästan en smartness overload på filmlektionerna. Nu kan man väl påstå att mitt behov är fullt. Med råge. Skulle man bli rädd av den här filmen? Skulle man imponeras av dess "makalösa specialeffekter"?

Att bion inte blev av var väl bra för akustiken på mitt konto dock. 60 spänn försvann igår på en middag på Max (som däremot var väldigt trevlig).

Inget bad heller. Också bra för mitt konto. Men ytterst tråkigt
. Man skulle väl kunna ta allt om cirka tre veckor, då jag faktiskt har pengar att betala med!

Och när man trodde att man ändå skulle kunna ha roligt en dag, då blir filmkvällen inställd :(.

Dagens låt: Opeth - Bleak

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin