All my questions unfurled.

2009-11-08 @ 22:00:25
Nåt sånt där test man gör :P

1. Tre namn jag lyssnar till:

Jag har faktiskt inte många smeknamn…

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Att jag har lätt för språkämnen i skolan.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Jag måste göra alla nöjda och glada

4. Detta är jag rädd för:

Levande begravd, ormar och förmodligen mycket mer.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Musik, god mat och en känsla av välmående (citerar min käre broder)

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Satsa järnet på datakunskap, inte retas med Hannah och spela den musik jag skriver

7. Detta tycker jag om att göra:

Vara med kompisar, skriva musik, göra film, äta god mat samt att spela trummor.

8. Detta vill jag göra just nu:

Ha frid och fröjd.

9. Bästa känslan:

När man är så glad att man tror att man ska börja gråta.

10. Värsta känslan:

Panik och obesvarad kärlek

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:

Godhjärtad, mörkt lockigt hår, rolig och kunnig

12. Är jag kär just nu:

Jepp

13. Jag vill gifta mig:

När tiden är inne jao.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

Spela på en konsert, regissera åtminstone en film och träffa någon som jag kan spendera resten av mitt liv med.

15. Min käraste ägodel:

iPoden. Rent krasst.

16. Något jag vill ha i present:

Skivor, skivor, skivor people. Men annars lite roliga saker som har någon betydelse samt spel eller film.

17. Detta har jag på mig just nu:

Kalsonger, op-brallor, t-shirt, tjocktröja, sockar och tofflor

18. Favoritkläder:

Min svarta kofta och de svarta sheep måndäj jeansen.

19. Favoritdjur:

Hund. I love ’em

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Progressive metal, filmmusik samt vanlig rock.

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:

About to Crash – Dream Theater

In Death – Is Life – Meshuggah

Selkies (The Endless Obsession) – Between The Buried and Me

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:

Filmproduktion FTW!/Datakunskapsläraren är fanimej en fossil

23. Stjärntecken:

Kräftan

24. En bok jag gillar:

The Dirt

25. En film jag gillar:

Sleepy Hollow

26. TV-program jag gillar:

Criminal Minds, CSI/:NY, The Simpsons, Two And A Half Men, My Name Is Earl und so weiter

27. Favoritdoft:

Vet faktiskt inte :P:

28. Detta äter jag gärna:

Chili con carne, tacos, makaronipudding, spaghetti och köttfärsås samt stuvade makaroner med köttbullar.

29. Dricker helst:

O’boy, mjölk, vatten och läsk.

30. Favoritgodis:

Tutti Frutti, bilar, syrliga kastanjer och svarta vingums

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Det du har jag ingen aning om.

32. Färgen på mina ögon:

Melerade.

33. Min längd:

Någonstans runt 174.

34. Jag tror på:

Att man föds med egen vilja.

35. Jag spelar:

Lite piano, trummor och bas. Ingen proffsaktigt.

36. Person jag beundrar:

Det vet jag faktiskt inte.

37. Så här bor jag:

Lägenhet.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

Själv gör jag inget men mamma har bra hand om blommor inget dött här inte.

39. Det här tänder mig:

Mörkt hår, vackra ögon samt kurvor.

40. Det här gör mig avtänd:

Fula tänder, konstig näsa och finnar.

41. Favoritfärg:

Blått.

42. Favoritcitat:

Jag är jättedålig på det här med citat.

43. En hemlighet jag vet:

Varför ska jag berätta det?

44. Den bästa present jag fått:

Väldigt svårt att säga faktiskt.

45. Senast köpta skiva:

Colors och The Great Misdirect, båda av BTBAM

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Jag vet inte riktigt. Men har fått höra några gånger att jag har ett tight ass, så det vore väl det :).

47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är:

Finnar och dylikt.

48. Udda förmåga/egenskap:

Har ingen friggin’ idea.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

En katt förmodligen, självständigare djur är svåra att hitta.

50. Två personer jag vill ska göra detta test:

Jag säger som Gustaf. Carro ska göra det för hon gör aldrig sånt, men sen får vem som helst göra det också.

 

/V


Kommentarer
Postat av: carro

nu har jag varit duktig och gjort testet. du och gustaf ska nu baka den godaste kladdkakan jag någonsin smakat åt mig.

2009-11-09 @ 18:55:54     URL: http://sixdaywar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godhjärtad, mörkt lockigt hår, rolig och kunnig



det låter som Kamil

2009-11-11 @ 12:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin