I hate everything.

2009-11-15 @ 13:12:53
Kanske inte då. Men jag taggar inte riktigt Hannahs kalas. Jag klarar av att ha kalas för tre-fyraåringar. Jag menar, bara läs en saga för dem eller lek lite roliga lekar så är allting kanon! Men nu snackar 10 åringar här. Nu ska man ju prestera också. Eller ja, inte jag då. Mamma tycker jag mest synd om. Även om hon får hjälp av Stina. Ida kommer också förbi, men hur mycket hon ska göra för kalaset undrar jag över.



Dagens låt: Howard Shore - The Foot of Orthanc


/V

Kommentarer
Postat av: Ida

ja, du viktor, nu är kalaset över iaf och du överlevde! jag är grymt imponerad av stina och hur hon smälter in bland barnen. för min egen del, ja, jag passar nog inte som lektant. men det var kul att få träffa er! så mitt bidrag var väl att förgylla er tillvaro med min existens för en stund :)

2009-11-15 @ 19:18:32     URL: http://statsvetarida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin