Multimedieinlägg som få!

2009-11-30 @ 18:44:55
Idag slutade vi 14:10. Jag satt på den sista bussen hem 17:08. Anledningen till detta var att jag satt kvar i en bildsal och arbetade. Hade tre ofärdiga arbeten. Nu är de två. Jag bestämde mig för att göra min logga, som jag inte hade börjat på än. Så här blev den:



Det bör dock noteras att Photoshop har använts på ljuset, för att min mobilkamera slightly suger.


Tidigare denna dag satt vi i den lilla filmsalen. Efter lite diskussion angående Kamils film (som vi ska spela in på lördag och söndag, tagga det!) lämnades vi kvar i klassrummet. Då hände något extra-ordinary. Jag introducerade Ragdoll Masters för några i klassen. Två av dessa var Krille och Nils. Medans de två battlade kom Stiernspetz på den briljanta idén att koppla upp datorn till bioskärmen. Våran fine ljudtekniker Jocke letade sedan fram passande battle musik och beslutet landade på Requiem For A Dream, Two Towers-version. Sedan kopplades hans dator upp till högtalarna och...ja.


Dagens låt: Between The Buried And Me – White Walls (smarta jag kom på att man kan kopiera länkar från Spotify)
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin