uRGE to KILL, risiNG!

2009-11-14 @ 19:36:36
Har nyss irriterat loss hörlurarna från G. Väldigt enkelt genom att spela Meshuggah på sån där halv-låg volym och konstatera att det inte finns några hörlurar tillgängliga.

"Men ta på dig mina hörlurar. Det där är ju hemskt!" Tittar på klockan. En kvart har passerat. Win.


Diggar nu alltså Catch Thirtythree (fortfarande Meshuggah dårå) med de alltid lika sexiga Cosoniclurarna. Slog mig nu också att låtarna kommer att felskrobblas. Meh. Känner mig nästan lite manad till att hämta skivan och rippa den, bara för att få saker o ting på rätsida. När jag är på sjunde spåret. Vid närmare eftertanke, kanske inte.


Ser också väldigt mycket fram emot en vecka med stress på skolan (man missar mycket på en vecka). Och jag har ingen aning om vad göra heller.



Dagens låt: Meshuggah - In Death - Is Life

/V

Kommentarer
Postat av: Ida

hej! lyckost dig som har skola:) jag ska ut och hitta jobb. jag kommer och hälsar på er i morgon. ska hjälpa stina och mamma Åsa med Hannahs kalas :)

2009-11-14 @ 23:09:55     URL: http://statsvetarida.blogg.se/
Postat av: Anonym

:O YOU TOTALLY SCHEMED ON ME. :o :o :o :o :o

2009-11-15 @ 01:56:10
Postat av: G.

:O YOU TOTALLY SCHEMED ON ME. :o :o :o :o :o

2009-11-15 @ 01:56:39     URL: http://bullshitboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin