Pitch Black Progress.

2010-04-07 @ 00:12:51
Jag har en naggande känsla av att jag bör skriva ett inlägg. Men jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva om. Kan väl säga att veckan har haft en bra start i och med pappas ankomst. Faderskapet lämnar oss igen på fredag, så man får väl försöka att använda tiden så bäst det går. Igår kom han vid fyra-tiden ungefär och så blev det gödans middag med pizza från Älvans! Presenter utbyttes då Gustaf fick ett nytt påslakanset (?) och pappa fick en kaffekopp med Homer på samt ett fint litet P som ett nyckelringssmycke.

Efter middagen var det mest att chilla på och försöka fixa vår stationära dator som kraschat för typ femte gången. Nu senast för att Erik gick på "Virus has been detected on your computer. Download [insert generic virusscanscam-name] to search and eliminate any possible threats." Det som känns mest surt att han gick det oldest fucking trick in the book! Men nu efter att vi omformaterat den blir det än en gång upp till mig att fixa drivrutinerna till datorn så att man faktiskt kan använda den också...

Det blev en helkväll framför TV:n med först nya CSI, Boston Tea Party och gamla CSI. Det är nog fanimej en synd att jag inte sett så mycket Boston Tea Party tidigare. Något så fruktansvärt underhållande har jag inte sett på länge. Kan inte beskriva exakt vad som var så roligt. Mestadels för att de var så rappa i käften. Ska bli awesome att kunna se nu när man har sovmorgon på de flesta tisdagar framöver. CSI är ju underhållande på sitt lilla sätt. Det som är intressantast att se är hur serien och karaktärerna har utvecklats allt eftersom tiden har gått.

idag var ju huvudattraktionen MediaMarkt. Alla som har varit där vet precis vad jag talar om. Vi kollade till större dels på spel och det blev 3 spel för priset av ett nytt. Alltså, dessa:





istället för:



Det hade ju vart kul med Just Cause 2 kan jag lugnt säga, fast vi skulle skaffa något som alla kunde uppskatta. Oh well. Jag å andra sidan bröt min regel som jag hade satt vid månadens start att inte köpa några mer skivor än vad jag de jag hade beställt via Megastore. Deras hårdrock-utbud är farligt bra. Det blev då "Pitch Black Progress" av Scar Symmetry. Är ungefär vid slutet av skivan as we speak och har precis läst att mina fina beställda skivor kommer imorgon. Taggar nalta!

Till middag idag blev det chili con carne a la Jamie Oliver. Gott blev det, fast jag är riktigt säker om mina kära småsyskon håller med mig på den punkten.

Men shit pomfritt! Klockan är ju redan över 12. Gud vad weird det här känns. Man tappar dygnsrytmen lite grann under lov. Vilket regerar.

/V





Kommentarer
Postat av: G,

Ditt kära storsyskon var inte heller tokförtjust i Jamie Oliver. Plåttrigt och blekt på sin höjd!

2010-04-07 @ 00:39:12     URL: http://bullshitboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin