"Hej då, farväl, vi ses igen!"

2010-08-13 @ 12:01:35
Det här kan bli mitt sista tillfälle att sitta vid en dator innan vi reser iväg till Molde för att sedan flyga till Oslo, sova på hotell till 5 och sist men inte minst flyga till Samos, Grekland. Vi kanske hittar ett internetcafé nånstans, men internettiden kommer att bli minst sagt begränsad. Kommer hem tillbaka till Umeå på lördag om två veckor (alltså missar jag skolans tre första dagar.)



För att stilla mina nerver lite grann har jag skaffat lite ny musik till min iPod. "Roar! (Cloverfield Overture)" är ett spår på ungefär en kvart, och tidigt idag hittade jag två gratis bonusspår till "Inception" och så köpte jag "Dream Is Collapsing."

Som Råttigan en gång sjöng: "Hej då, farväl, vi ses igen!"

/V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin