All are gone.

2010-01-08 @ 21:15:49
Om cirka 5 timmar sitter trion GVH i bilen med Anne, destination Umeå. Vi åker då först med bil till Trondheim, sedan tåg direkt till Sundsvall och sist buss till Umeå NUS. Det känns skönt att få fara hem. Men än en gång har det varit väldigt roligt att vara här. Många många roliga händelser. Bland annat har jag fått jobba ihop en tröja från Dream Theater merchandise:

Jag tycker själv att den är ganska snygg (till och med Gustaf tycker det, helt otroligt)

HoM blir ju 5-6 mars. Men jag funderar på att bara gå på lördagen. Anledningen är detta. ASSÅ JAG TAGGAR SOM SATAN!! HELA BLACKWATER PARK!! OH MY GOD!!! Måste planera min ekonomi efter detta, och snacka med mamma. Jag måste veta ganska långt i förväg så att jag kan ta ledigt två dagar (spelning på en tisdag WTF?). Kanske kan fixa resa ner på avbetalning eller nåt, och sova över hos Ingegerd och Robert. Hmm... detta måste planeras noga. Hoppas dock att biljetterna har något rimligt pris.

Dagens låttips (yes, you guessed it): Opeth – Blackwater Park

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin