HOT!

2010-01-26 @ 18:19:37
Idag for jag, Elina och Petter på stan och jag käkade på Subway för första gången. Anledningen var gratinerad falukorv med rosépeppar till lunch. Lät inte så lockande. Klockan kvart över tolv är jag mätt, munnen brinner och jag är 60 spänn fattigare (eller ja, skyldig Petter 60 spänn, men whatev.) Köpte nån Hot Meatballs-macka på 30 cm och en liten dricka. Drickan kom väl till pass. På väg tillbaka bestämmer sig Petter för att skippa matten och hänga på stan lite grann. Av någon anledning som jag inte minns, drar han Elinas dragkedja högst upp på jackan och viker huvan över huvet. Beskåda den ytterst dåliga kvalitén från min mobil som dokumenterade detta:



/V

(btw, posta om du trodde att inlägget skulle handla om något annat :P)

Kommentarer
Postat av: Elina

Kändes då fan inte säkert.. De va nog därför jag typ..pep? hela tiden :S

2010-01-26 @ 19:03:42     URL: http://www.elinajohanna.devote.se
Postat av: Killen med Koll

hon frös ju

2010-01-27 @ 09:37:50     URL: http://killenmedkoll.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin