14 (arbets)dagar kvar!

2010-07-05 @ 23:21:02
Till sommarjobbet är över. Jobbar ändå med ett ganska schysst gäng, 9-4. Men srsly, jag pallar inte. Det är så jävla drygt. Särskilt när du vet att du får minimilön för det. Vår handledare är dock ganska trevlig. Några citat:

"Nu vet inte jag om nån av er här dricker öl, men om ni skulle hitta en burk och vill ha den, säg då inte till oss, för då har vi inget vetat."

"Om ni hittar 100 kronor, ta dem. Eran lön är ju redan så låg så vi ser det som en liten bonus."

"En gång hittade jag till och med en använd kondom utanför Swedbank. Nån som fått en löneförhöjning och firat lite kanske?"


"Och så nere vid kajen. Där har jag ett flertal gånger hittat använda tamponger. Det måste vara ett gäng tjejer som kontinuerligt gör det här."

Ja tänka sig vad man kan hitta...

/V


Kommentarer
Postat av: ida

jag har god lust att ställa hasse mot väggen och fråga varför du inte fick jobba där i sommar...

men jag är övertygad att du fixar detta!

2010-07-06 @ 07:09:15     URL: http://statsvetarida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin