birth-day... gift(s)!

2010-06-24 @ 20:23:58
Jag fyller inte år än jag. Den tolfte juli blir jag 17 bast, och jag har en liten speciell present jag önskar mig (från familjen ofc.) Tänkte så här att jag skulle kunna önska mig typ vilken skiva som helst, och om jag bara önskar mig den och inget annat, så blir det ju som oftast det jag får. Ingen överraskning där liksom. Men nu tänkte jag göra det lite speciellt och låta mina presentgivare svettas lite (och jag, för den delen X).) Min tanke är så att jag önskar mig en skiva, men ingen bestämd sådan. Det ska mami och G bestämma tillsammans genom att göra lite research på lite olika ställen osv.

Fortsättningsvis rör det här egentligen bara familjen, men om du också mot förmodan skulle vilja ge mig en present så är du mycket välkommen att fortsätta läsa
Tips på ställen att kolla på kan vara:
  • Min skivsamling (kolla vad jag har ofc)
  • Spotify (har jag favoritmarkerat något jag inte har?)
  • last.fm (har jag lyssnat väldigt mycket på nån skiva jag inte har?)
  • Facebook-statusar, blogg-inlägg & dylikt (har jag skrivit något särskilt om en viss skiva?)
  • Wikipedia (har jag ett bands alla album?/har jag en samling som jag inte slutfört?)
  • Und so weiter und sofort...
God damn. Det här blev ju typ som en riktig skoluppgift XP. Kan ju säga att det här kommer att hålla mig på helspänn.

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin