conversation of the day :).

2010-06-17 @ 17:28:38
Scenario: Erik har precis gått ut genom ytterdörren för att lämna tillbaka filmerna som vi lånat. Jag går på toa. Efter cirka 30 sekunder hör jag hur dörren än en gång öppnas och smälls igen och plötsligt knackar det på toadörren.

Jag - Ja?
Erik - Ja, du ehm... jag hade glömt en sak.
Jag - Jaha? Vadårå?
Erik - Jo, får jag köpa lite eget mys till mig själv?
Jag - Jaha? Men till när då då?
Erik - Ikväll när du och mamma är borta.
Jag - Men nej det kan du ju inte.
Erik - Varför inte?
Jag - För att det är mitt i veckan. Det är ju fredag imorgon.
(man hör nu hur Erik vänder på klacken och är på väg ut igen)
Jag - Du kanske ska prata med mamma?
Erik - Nej tack.

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin