Far jag kan inte få upp min kokosnöt, alla sätt jag prövat har vart fel.

2010-06-07 @ 20:40:00
Fett värd dag idag. For till skolan för att hjälpa min grupp att gipsa varandras ansikten. Sen blev det lunch (potatis och köttbullar; det var lite misstänkt tillagade köttbullar...) Efter lunchen satt jag, Petter och Jessica gjorde inte mycket vettigt överhuvudtaget. Vi chattade med Elina, spelade in trestämmiga covers av högsta klass och skickade iväg. Bästa var när vi skulle sjunga kokosnöt låten helt impromptu. Petter börjar, men varken jag eller Jessica kan fortsättningen och helt plötsligt kommer Kamil in och "Va?"

Situationskomik så in i h-vete. Såklart måste man vara där för att förstå (eller höra på inspelningen, som jag ska ladda upp så fort jag fått tag på den!)

Kokosnöt-sången är 2 minuter in i klippet.


/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin