And so it begins...

2010-03-18 @ 10:58:36


De två första föreställningarna av Ettornas projekt är avklarade och det är nu två stycken kvar. Och med tanke på att ingen av de två igår sög eller var otajt, så måste ju logiskt sett skolföreställningen idag suga. Jag tänker bara logiskt, men jag personligen kommer i alla fall göra mitt bästa. Vid närmare eftertanke var det ju en grej som gjorde så arg igår. Ljudet försvann ju från våran film. Visserligen skrattade publiken åt vissa saker, men vissa poänger försvann i och med det saknade ljudet. Efteråt lånade jag då Stjärnis dator och skrev en Facebook-status som inte blev uppskattad. Jag överreagerade kan man väl säga. Men yeez, folk fattar väl att jag inte är seriös?

Anyways, imorgon kommer jag att lägga upp våran grupps videoklipp på YouTube. Båda versionerna av kastreringsfilmen och klockan kommer att finnas där (jag kommer självklart att lägga upp de på bloggen ASAP.)

Håller på att genomföra en liten forced listening av Scar Symmetry – Dark Matter Dimensions. Jag har lite svårt för Melodeath-genren (In Flames, Soilwork, Sonic Syndicate etc) men det här låter ju ganska hyfsat. Än en gång började lyssna för att jag föll för albumomslaget.



BTW, är det möjligen någon som har den blekaste aning om vem Julia Fonda är? Hon la nyss till mig som vän på Facebook. Oh well.

/V


Kommentarer
Postat av: ida

Det kanske är hennes hobby att lägga till helt ofrämmande människor :):)

2010-03-18 @ 21:40:44     URL: http://statsvetarida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin