The Resurrection of The Grubbe Horror

2010-03-11 @ 14:51:11
Bläddrade igenom lite gamla filer på datorn och hittade den underbara filmen från Grubberevyn 2009 betitlad "SkräckElsa." Jag minns att hon hade sagt att jag inte fick ladda upp den "annars..." Så därför tänkte jag vänta tills efter skolavslutningen med att ladda upp, just to be sure (man vet inte riktigt vad hon är kapabel till.) Sen glömde jag bort det. But alas, here it is again! Så här i efterhand  ser man att man förmodligen  kunnat göra det bättre. Oh swell.



Dagens låttips: Lamb of God – Blacken The Cursed Sun
/V

Kommentarer
Postat av: Killen med Koll

Siffrorna i slutet är ju helsnygga. Hur fixade du det?

2010-03-11 @ 16:08:13     URL: http://killenmedkoll.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin