frank dandy.

2010-05-27 @ 16:50:31
Köpte idag mina allra första (så vitt jag har koll; vilket jag borde) märkeskläder. Ett par Frank Dandy-kalsonger. Och det var fan inte billigt. Hundra-facking-nittinio kronor kostade de. Hade lika med noll koll på priset innan kvinnan i kassan la upp de på disken. Kändes ovärt (och faktiskt lite taskigt; en svaghet hos mig) att låta bli att köpa de. Sen så tyckte jag att de såg ganska nice ut (hade sett de tidigare då vi var och rekade för "Ett renoveringsarbete"; Carlings hade förstås ingenting med rekningen att göra.) Det är ju inget hemmansköp precis, så det lär ju inte bli någe fler på ett bra tag :P.



Låttips för dagen är: Nirvana – Smells Like Teen Spirit (såg en cover på YouTube, fick ångest så dåligt det var och var tvungen att höra originalet)

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin