Hursomhelst...

2010-05-31 @ 23:04:50
... så var jag på H&M idag och handlade lite kläder (de har faktiskt en rea till på onsdag; 10% på hela sortimentet för medlemmar.) Hittade en grå skjorta och en vit trikå (heter det verkligen så, ser ju för fan ut som en T-shirt) för under tvåhundra kronor. Letade egentligen en lilafärgad skjorta i samma stuk (ville ha något lite färggladare än grått) men den fanns bara i XL och S. Och när jag vandrade där mellan klädhyllorna upptäckte jag en sak. Jag hatar verkligen kortärmade skjortor. De känns verkligen inte bra att ha på sig, och jag tycker inte att de ser särskilt jättebra ut eller. Vissa passar förstås i det, men i 9/10 fall är det hur mycket snyggare som helst med uppvikta ärmar.

Efter det drog jag och mamma till Skopunkten för att ersätta mina något slitna skor. Köpte ett par fejkconverse som egentligen kostade 199 spänn men mamma skulle tydligen också köpa sig ett nytt par, och de hade ett erbjudande som var att om du köper två par skor får du det billigare för halva priset. Så där sparade man ju hundra kronor.



/V



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin