The Prestige.

2010-05-08 @ 18:23:40
Så då har man varit på en cykeltur med Eriksson till Ersboda, sen till stan och sist men inte minst vår boning. Det var ju ganska trevligt (om man bortser från några mishaps å Eriks sida.) När vi kom fram till Hemmakväll hittade jag "American Psycho" som jag köpte för 69 spänn och hyrde "The Prestige" för 15. En vänding mot Hemköp senare var vi två glassar och ett packe batterier rikare. Vinnare av första riktiga pinnglass år 2010 är:


Magnum Almond!


Smakade himla gödans i dagens underbara solväder. Sörjer lite grann att min mobil höll på att dö här hemma så jag var tvungen att lämna den :(. Oh well, tagga "The Prestige" ikväll i alla fall!

/V

Kommentarer
Postat av: Kamil

Prestige är riktigt bra, och American Psycho är riktigt ... sjuk

2010-05-09 @ 18:35:21     URL: http://oelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin