Vaffals? V 2.0

2010-05-14 @ 22:55:30
Så då är man tillbaka efter några timmar på Midgård. Själv var man högt eftertraktad som bildproducent. Vid trekamerasystemet satt man och lekte kung, och för det mesta så tror jag att mitt land överlevde. Nån fuckup blev det fast det var Stefans fel, inte mitt. Efter det flängde man omkring och hjälpte till att rigga bioduk som Patrik Eklunds alster skulle visas på. Alla var mycket underhållande, särskilt "Istället för abrakadabra." Vad jag gillade bäst var att det inte var en himla massa mörka dramatiska filmer som verkar plåga och cutta kortfilmsvärlden. Kanske jag drar alla över en kamm eller talar av egna erfarenheter (vill men kan inte skriva roliga, eller snarare odramatiska manus) men that is how I feel. Nu blev man ju råtaggad på att filma Petters hus-film. Ska bli asnice!



Känns bekant det här bordet :D. Tog en självguidad tur runt skolan när jag såg Grubberevyn. Inte mycket som har förändrats kan man säga (men jag upptäckte att Jeanette inte jobbar kvar; fick hon men för livet efter våran klass månn tro?) Fotade lite mer, och de bilderna kommer upp lite senare.

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin