make your peace some other way.

2010-10-09 @ 12:50:08
God morgon eller god dag eller vilken hälsningsfras som passar er bäst bloggen! Lyckades sova ut idag. Helt fucking makalöst underbart det kändes att äntligen vara utvilad när man klev upp. Stoppade i mig lite frukost och hade faktiskt tänkt att vara en skötsam pojke och göra undan tyskagrammatikläxan till på onsdag. Letar igenom rummet och kommer till slutsatsen att jag glömt den på skolan. Det sög ju. Det är så jäkla drygt när man faktiskt kan tänka sig att sitta fokuserad i en timme eller nåt och bara göra läxan så att man har den gjord. Nej, då är den kvar i skåpet. Jäkla klantarsel.

Ja då får man väl om inte annat lov att ta tag i vår underbara svenska uppgift som ska i på måndag. Vi ska skriva ett reportage som om vi vore reportrar under Trojanska kriget och så ska vi intervjua minst en snubbe. Största problemet jag har här är att komma på vilken snubbe jag ska intervjua. Hade vart asenkelt om Cat hade liksom sagt att just den här personen ska ni intervjua. Men nu måste man ju komma på en själv. Det är ju liksom halva arbetet.

WTF har The Expendables slutat gå på bio? Helvete! Verkar som om man får skynda sig och se de filmer man vill se. Mina rabatter för halva priset på SF går också ut den 20:e oktober. Fast jag kanske blev bestulen på de också, vänta lite brb... Nope, de var kvar *phew*.



Taggar också lite grann "Let Me In" som inte verkar komma att visas på SF i Umeå. Hoppas att de lägger in ett visningsdatum snart. Jag funderar på om det vore en bra idé att se "Låt Den Rätte Komma In" först. Har läst att båda ska vara jättebra. Den 15:e oktober kommer Machete ut på bio. Älskar "Sin City" och "Once Upon A Time In Mexico" som är av samma regissör så det kommer nog att bli riktigt awesome :).



/V

Kommentarer
Postat av: Kristoffer, han som vet

The Expendables gick aldrig på bio i Sverige.

2010-10-10 @ 00:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin