wake-up call for pope dracula.

2010-10-09 @ 00:43:38
Tjo bloggen! Helg, och det känns asskönt. Blir till att sova ut imorgon. Vettefan vad det är med mig alltså, men min hjärna måste ha fastnat i nåt läge så att jag sover en bestämd tid. För om jag lägger mig typ senare än halv 11 på vardagar så klarar jag inte av att kliva upp i tid till mina alarm. Imorse är ett perfekt exempel. Gick och la mig strax efter 11 igår kväll. Sov över min väckningstid med 1 timme och en kvart. Helt sjukt. Så safe to say var jag bara lite trött på skolan idag. Gäspade mig typ igenom hela historialektionen och hade lätt huvudvärk under hela halva manus också.



Såg Van Helsing för en stund sen. Lika awesomet dålig som vanligt.

/V

Kommentarer
Postat av: ida

van helsing - hysteriskt roligt! men jackman är cool =)

2010-10-09 @ 10:14:18     URL: http://statsvetarida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin