let the guilt go.

2011-05-09 @ 00:08:10
God kväll (och snart natt dessutom). Ska alldeles alldeles snart gå och lägga mig, men jag tänkte bara skriva lite först. Har suttit och dragit igenom CDWOW! och funderar på vad man ska köpa härnäst. Har också stuckit in huvudet på LaLaLand Records och MovieScore Media. Varför ska det finnas så mycket musik man vill ha? Blir ju asjobbigt att bestämma sig ju...
  • Amon Amarth - Surtur Rising
  • In Flames - Whoracle
  • James Peterson - The Red Canvas
  • Korn - Korn III: Remember Who You Are
  • Patrick Doyle - Thor
Dessa album står det mellan för tillfället. Lite oväntat med Korn, no? Känner också det men precis som när jag köpte Slipknots "All Hope Is Gone" kan man ju alltid bli positivt överraskad. Har som mest läst bra recensioner och hört några enstaka sekunder (som låter riktigt nice) så det blir nog kul. Alltid roligt att bredda sina vyer liksom.



Ska nog köpa en vinylspelare i framtiden när jag flyttat hemifrån. Suttit och googlat lite såna också. Kan inte nån bara donera en sådär ja, säg, FÖRMÖGENHET, till typ, mig? Jag skulle lätt kunna hålla koll på de pengarna...

Just det. Det där med pluggningen. Det gick väl sådär. Har i alla fall gått igenom tyskaglosorna några gånger! Fast jag kan inte riktigt tro mig själv när jag än en gång skjuter upp ett arbete till sista kvällen (hej engelska-novell)...

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin