specular reflection.

2011-05-15 @ 03:14:22
God natt gott folk (kväll kändes fel att säga men ni fattar vad jag menar.) Ändå kul att vi kom trea i Melodifestivalen (ja, vi slog över till ettan när vi sett färdigt Spider-Man 3.) Det var fett förvånande, men sjukt roligt. Ett jäkla uppryck sen 2007-2010 (The Ark tog sig till artonde plats, Charlotte Perrelli likaså året därpå, Malena Ernman knep tjugoförsta platsen och Anna Bergendahl tog sig inte ens förbi semifinalen.)

Sitter och lyssnar igenom Between the Buried and Me's nya EP "The Parrallax: Hypersleep Dialouges". Jag fattar alltså inte hur de lyckas. Så underbart att höra ny BtBaM-musik. Allting låter så... jag vet inte. Orden springer ifrån mig. Nu började "Augment of Birth". På riktigt, en av de snyggaste slingor som någonsin har öppnat nån låt. Så jäkla cool. Jag längtar tills jag får tag på bra tabs till de här låtarna så jag kan sitta och vältra mig i nya awesomea saker jag kan kopiera.



Bara en förhandspeak på 6 ½ minuter istället för 11; verkar som att drygsmurfarna på Nuclear Blast har bestämt sig för att blocka fullversionerna.

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin