le frågor.

2011-10-27 @ 17:17:39
copypastat från: eldamedpapper.blogspot.com

NAMN: Johan.
PIERCINGAR: Har haft hål i öronen, men slutade använda dem strax innan gymnasiet. Annars inga.
TATUERINGAR: Nope.
LÄNGD: Runt 175 cm.
SKOSTORLEK: 41-42
HÅRFÄRG: Mörkbrunt
FRÄKNAR: Nein.
MOTTO: Borde jag ha ett?
ÖNSKAR DU ATT DU BODDE NÅGON ANNANSTANS? Nej. Har praktiskt taget hela tjocka släkten och mina vänner i Umeå, och jag trivs här väldigt mycket.
TYCKER DU ATT DU ÄR ATTRAKTIV? Vanliga dagar? Kanske, med hårgelé och rakat fjes. När jag suitar upp? Verkligen.
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Ensamhet.

SENASTE ...

FILMEN DU SÅG? Pirates of the Caribbean: At World's End skulle det nog faktiskt vara.

LÅTEN DU HÖRDE? Patrick Doyle - Laufey (Thor)

LÅTEN DU LADDADE NER? Lite svårt att minnas med tanke på att jag slutade ladda ner musik för över två år sedan.

PERSONEN DU RINGDE? Mamma.

PERSONEN SOM RINGDE DIG? Moderna Fondvalet. Bestämde mig för att svara efter att de spammat mig i nån vecka.

TV-PROGRAM DU SÅG? Le House.

PERSONEN DU TÄNKTE PÅ? Hugh Laurie

FAVORIT ...

MAT? Dude öhrm... lasagne står högt upp på listan.

LÅT? Säkert Octavarium av Dream Theater.

SAK ATT GÖRA? Lyssna på och skriva musik; vara med kompisar är de jag kommer på för tillfället.

SPORT? Fotboll och (om man har ett bra par) längdskidor är ju rätt kul.

KLÄDER? Le jeans och bandt-shirts brukar det bli.

FILM? Svårt... vi kan väl säga Gladiator för sakens skull.

BIL? Vi har ingen.

SERIE? House, Criminal Minds och How I Met Your Mother

HAR DU NÅGONSIN ...

GRÅTIT ÖVER EN POJKE? Nope.

GRÅTIT ÖVER EN FLICKA? Yes.

LJUGIT FÖR NÅGON? Den som säger att han aldrig ljugit ljuger.

VARIT I SLAGSMÅL? Nope.

BLIVIT ARRESTERAD? Nejdu.

TRÄFFAT NÅGON FRÅN INTERNET IRL? Inte såvitt jag kan minnas.

ANTAL ...

GÅNGER DU VARIT KÄR? Tre-fyra.

GÅNGER DITT HJÄRTA BRUSTIT? En gång, om det gäller vad jag tror det gäller.

HJÄRTAN BRUSTET PÅ GRUND AV DIG? Inget såvitt jag vet, men jag kan ha fel!

TJEJER DU KYSST? Tre.

GÅNGER DITT NAMN VARIT MED I TIDNINGEN? En gång för väldigt länge sedan.

SENASTE ...

BOKEN DU LÄSTE? Before I Go To Sleep av S.J. Watson. Är mitt i.

PERSONEN DU FICK E-MAIL AV? GameTrailers.

PERSONEN DU FICK BREV AV? Ojojoj. Inte ett brev med meddelande per se, men jag fick kontakt med en spansk snubbe som skaffade och skickade en skiva som var spansk och OOP.

PERSONEN DU FICK SMS AV? Nils.

GÅNGEN HELA DIN FAMILJ ÅT MIDDAG TILLSAMMANS? Med alla som bor hemma? Igår, men snart än en gång. Med alla syskon? I mars/april nån gång.

SAKEN DU KÖPTE? Originalmeny på Frasses. Om man inte räknar ätbara saker så antingen en skiva eller ett par kalsonger.

 

/V


Kommentarer
Postat av: carro

hahahahah moderna fondvalet har spammat mig också och idag bestämde jag mig för att svara. Som tur var, varade samtalet bara ca 30 sek

2011-10-27 @ 19:08:35     URL: http://sixdaywar.blogg.se/
Postat av: G.

Jag blev uppringd av Norstat, som utför en massa olika undersökningar per telefon här i landet, och killen frågade om jag hade två minuter till övers. "Ja, det har jag, vet du!" svarade jag kvickt och käckt och han svarade "Ja okej, beklagar att jag störde, ha en fin kväll!"



Jag: ...?

2011-10-28 @ 08:13:53     URL: http://bullshitboy.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin