Dr. Pepper

2009-12-02 @ 17:58:42
Idag började den otroligt roliga onsdagen med det som otroligt roliga onsdagar bruka börja med. Svenska. Och vad är inte roligare än att skriva en liten utvärdering på kursen Svenska A hittils och de moment som vi har haft. Det diskuterades om vad göra när man har varit sjuk i en/två veckor osv. Ytterst konstruktivt. Sedan skulle bestämma vilken film vi skulle se. Det stod mellan Stolthet och Fördom, Lost in Translation och sedan om inte då Twilight. Alexander och Teater-Jessica ledde omröstningen. Huvet ner i bordet, annars gildes inte våra röster. Av någon anledning litar de inte riktigt på oss. S/F åkte ut med stora steg. Det blev Lost in Translation som vann över Twilight med 1 röst. Innan hade vi konstaterat att Twilight rent underhållningsmässigt skulle vara bättre. På gott och ont. Alexander höll inte med, och la sin sista röst på Lost in Translation, den jäveln.

Nils hade lite svårt att stänga av datorn, även när filmen hade gått igång. Jag bad honom titta upp och han log,
smällde igen datorn och konstaterade att det här är nog en bra film. Det här är vad han såg:

...ja.

Senare på dagen fick Jessica den briljanta idén (efter att Kamil tappat sin Dr. Pepper burk) att ge den till Emelie. Han tog fasta på idén och satt och skakade den i cirka 20-30 min. Sen gav Jessica den till Emelie. Hon öppnade den inte förrän en halvtimme senare och ja, ni får se själva:


Och när jag lämnade klassrummet, och då samtidigt min mobil, för att hämta datorn togs det några otroligt fina bilder på mina kära klasskamrater (speciellt Krille, bör noteras.)



/V


Kommentarer
Postat av: Elina

Mohahaha, kan inte påstå att jag är ledsen för att jag inte bjöd dit dig för att hjälpa mig klä av dom! ;)



Men jag är däremot lite ledsen för att jag dumpade er..

(MOHAHAA ÄNDÅ!!)

2009-12-07 @ 19:44:45     URL: http://www.elinajohanna.devote.se
Postat av: Elina

Mohahaha, kan inte påstå att jag är ledsen för att jag inte bjöd dit dig för att hjälpa mig klä av dom! ;)



Men jag är däremot lite ledsen för att jag dumpade er..

(MOHAHAA ÄNDÅ!!)

2009-12-07 @ 19:45:21     URL: http://www.elinajohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin