take out the trash and burn it.

2009-11-25 @ 19:56:07
Skriver just nu i pausen på en smärre hektiskt sammandragning av det förbannade samhällsarbetet. Känner bara hur jag slänga ihop skiten och låta mig ta ett G. Det vore dock ett nedköp från ett MVG i slutbetyg kan man väl säga, och jag skulle inte riktigt känna så himla bra om jag gjorde det. Oh well. Bite the bullet.

Senare i veckan (typ fredag/lördag) ska jag skriva ett fett inlägg om resten av veckan. Jag kommer just nu bara att dokumentera dagens händelser. Till en början hände väl inte särskilt mycket; på svenskan skulle man försöka börja skriva en novell till och med vecka 50. På något märkligt lyckades Nils börja sina olika utkast med "Det var en iskall morgon." I mening två eller tre introduceras Victor, som just nu ska injicera sin första spruta för dagen. Mysigt. Det senare mest intressanta som hände var att Elina höll på att frysa på väg från lunchen, och hade ingen kofta. Det hade dock Nils. Gentleman som han är ger han henne inte sin kofta, vilket i sin tur leder till att Elina klämmer in sig framför Nilsi. De stänger koftan. Resultat blev som följer:



Milt sagt såg det hysteriskt roligt när de skulle försöka på trappor

Dagens låt: In Flames - Reflect The Storm
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin