4:60

2010-04-25 @ 17:48:07
Har nyss ätit en hel pizza från Älvans efter att ha cyklat cirkum 2 mil. Kom hem, duschade, klädde på sig och så en helt wonderous pizza. Så varför cyklade jag 2 mil? Sent igår natt bestämde jag mig för att det var en bra idé att fara på skivmässan som var på Nolia idag tillsammans med min kära moster Ida. Jag lyckades hitta tre skivor där:
  • Dark Tranquility - Damage Done [Re-Issue] - 129 kr
  • In Flames - Colony - 40 kr
  • Porcupine Tree - Deadwing - 150 kr
Kan väl säga att det var först mot slutet som man började hitta saker som var värda att införskaffa. Ida hittade inte något, så vi bestämde oss för att dra till ack så underbara MediaMarkt. Och då är det ju förstås typiskt att av alla dagar av hela året så kommer Erik Grönwall dit för att sjunga och signera just idag. Som tur var kom vi försent till hans framträdande, men inte försent för att stöta på ett mindre kaos vid multimedia-avdelningen. Avspärrningar och vakter och dirigeringar hit och dit vet du. Stötte också på Sveedmeister och hennes syster. Efter många om och men bestämde jag mig för att köpa:
  • In Mourning - Monolith - 149 kr
Det stod mellan den här skivan och soundtracket till Alice i Underlandet samt "Tool - Lateralus." Ida lyckades också bestämma sig för två skivor. Dessa var "Green Day - 21st Century Breakdown" och "Salem Al Fakir - Ignore This" för någon okänd prissumma var. Så det här kändes ju som en ganska värd dag.

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin