underbart!

2010-12-20 @ 20:19:00


Är klar med alla facking skolarbeten som jag kan lämna in (källkritik och "my stuff"-mapparna är stängda satteh...)! Drog ihop kursvärderingen och engelskans "book task" på in under 50 min! Genomförde min tyskaredovisning på sista lektionen. Jag kunde inte texten helt utan och innan så det blev lite mycket papperstittande för min smak men det gjorde inte så mycket tydligen; fick komplimanger på mitt uttal av publiken och Carina log från öra till öra.

Jullov imorgon, taggar jävel!

/V

Kommentarer
Postat av: Reburk

Svar: Tack.

Ja, ditt tal var mycket bra ^^, engagerat!

Åh förresten, ha en god jul! Och ett gooo-ooott nytt ååår.

2010-12-21 @ 15:29:31     URL: http://castleofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin