all is lost, with nothing fulfilled.

2010-11-08 @ 07:38:35
Så var höstlovet slut... och jag har kanske gjort max en eller två vettiga saker under veckan. Inte ens bloggat har jag. Jag fattar det inte riktigt. Det är som om att när man faktiskt har tid så orkar man inte, eller för att man gör så jäkla lite på dagarna att det inte finns något vettigt att skriva om. Typ:

"Hej bloggen,

Klev upp ur sängen idag

...

/V"

Eller nåt sånt.

Så vad finns det att se fram emot? Den här veckan? Inte så mycket. Jag är däremot ledig tisdag och fredag, verkar det som. Tre av de fyra skivor som jag beställt kommer kanske också i veckan (Drag Me To Hell, The Wolfman & Prince of Persia; beställde också musiken till HP 7 Pt. 1 men den släpps inte förns den 16:e.) En vecka som däremot kommer att bli awesome är nästa vecka. Räknade på mina 10 fingrar åtminstone 6 awesome saker kommer att hända då:
  • Premiären av Harry Potter och Dödsrelikerna del 1.
  • Soundtracket till det kommer förhoppningsvis samma vecka.
  • Vi har förhandsbokat Assassin's Creed: Brotherhood som släpps den 18:e.
  • Vi ska äntligen införskaffa en ny TV! Det är lätt värt att skippa nästan alla sina julklappar för det här. Hittade en väldigt bra för strax under 8000 spänn.
  • Har kollat in en nice Blu-Ray spelare för ett riktigt jäkla awesome pris som vi ska skaffa då också (tack Konsumentguiden!)
  • Så självklart ska vi skaffa en film för att provse liksom. Har kollat på GameReactor lite av och till (de recenserar Blu-Ray och sätter betyg på filmen, bilden, ljudet och extramaterialet.)
Vad som däremot inte är awesome är matteprov. Verkligen inte.

/V

Kommentarer
Postat av: ida

du gillar verkligen ordet awesome lr? :P

2010-11-09 @ 08:43:00     URL: http://statsvetarida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin