and we're praying it's not too late.

2010-10-15 @ 21:04:56
Tjo bloggen och mina kära läsare (eller är de kanske samma?)! Sittar och diggar till min Robbie-lista. Hur jäkla awesome är inte den? Blir asglad ju! Fick i mig lite småfika såhär innan middagsdags (som är hemmagjord pizza, btw) så det bättrade ju mitt humör lite grann. Dagen i sig har varit fylld av plus och minus. En lista:

Dagens kult:
  • Fick tillbaka min datorsladd efter två dagar...
  • ... samt min börs (men mamma vet inte om att jag hade tappat den igen, så hysch hysch X)
  • Vi har kommit väldigt långt på väggen.
  • Engelska-filmen blev klar idag. Det kommer ju typ bara vara vi som kommer att skratta åt den :P.
  • Fick äntligen ta bort "Grottmålningsdiskussion" från min att-göra lista.
  • Ska käka pizza till middag (edit, asgott)
  • Vi ska äntligen se "Hierro" (edit, blev inte av ikväll. för trötta. ser den imorgon)
  • Mormor har hittar en pion jag såg som jag tyckte var asfin. Hon ska leta fram den och så ska vi plantera den i stugan framåt våren. En vit quadhybrid är det.

Dagens tråk:
  • Efter fem år av segrar tappade Midgårdsskolan sin winning streak och vinnare blev nån grupp från Luleå.
  • Köttbullspytt till lunch. På Vildmannen. Det säger sig självt.
  • Det blir ingen filmkväll. Ingen överhuvudtaget. Inte på en månad, minst. Surt så in i helvete. Var astaggad på det ju.
/V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin