can we still be saved?

2010-10-12 @ 20:44:19
Hej.

Hade en liten önskan att skriva ett blogginlägg. Men vettefan vad jag ska skriva om. Vad som har hänt idag kanske? Vi har äntligen börjat med väggen, i alla fall! For till stan för att reka stretchtyg och tapetklister. Problem nummer 1: Affärerna öppnar inte förän klockan 10. Den var kvart över 9. Detta löste sig förstås genom att jag använde min oemotståndliga charm för att bli insläppt på Ohlssons tyger. Sen drog jag till Clas Ohlsson i ett försök att dra samma trick. Vilket leder mig till problem nummer 2: De hade inget tapetklister. Det hade alltså funkat, men de hade inte skiten. De hade det tydligen i deras förra katalog men hade slopat den i den senaste.

Men det hade tydligen löst sig ner jag kommit till skolan. De hade fixat en massa hål i vår väggbräda :P. Sen orkar jag inte utveckla så mycket, men det verkar som om vi nästan är tillbaka på ruta ett igen. Gips.



Typ så här. Lite mer terror i fejset bara. Och så kanske lite mindre pro XP.

Idrotten var förvånansvärt dryg idag förutom mot slutet. Vi spelade badminton och vi körde rundbadminton hela jäkla tiden. Var ju askul när vi blev hela klassen. Iofs blev det en korv så det blev inte så mycket fart (hallå vi kunde sprungit i en åtta men jaha nehe ingen lyssnar på mig :P) men ändå, det blev mycket roligare.

Se där. Det blev ju nånting.

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin