definition: a woman who his refined, polite, and well-spoken.

2010-10-07 @ 22:37:29
Alltså jag har insett en sak. Jag är less på Lady Gaga. Jag blir bara sur varenda jävla gång hon drar på sig den ena utstyrseln efter den andra. Hur tänker hon då hon tar på sig grejerna? För det ser ju så fruktansvärt fult ut så att man nästan blir spyfärdig. Nej, den kvinnans kändisskap har stigit henne åt huvudet. Hon har liksom pressen på sig att provocera och vara nyskapande. Som man bäddar får man ligga, lite grann. Hon skulle behöva isolera sig från allt vad kändisvärlden heter och försöka leva ett normalt liv i ett halvår eller, så att hon får fötterna på jorden och huvudet under molnen.



/V

Kommentarer
Postat av: ida

instämmer!

2010-10-07 @ 23:02:16     URL: http://statsvetarida.blogg.se/
Postat av: Choongen

vi hr redan kommit på dom där. inget funkar :(

2010-10-08 @ 00:01:46     URL: http://strangeish.blogg.se/
Postat av: G.

Jag å min sida tycker det här lite refreshing med någon som sticker ut så pass mycket som hon gör, tar så lite bullshit som hon gör och vågar utmana. Om du bara tog dig tiden att förstå vilket enormt arbete hon lägger ner på allt det hon gör. Att skriva låtar för henne är inte bara ackord, melodi och text, det är att designa kläder och en scenshow som hör till. Nu ska man ju kanske inte jämföra men det är ivartfall en av de hårdast arbetande kvinnorna i USAs kändisvärld och hon förtjänar att få så mycket uppmärksamhet som hon faktist gör. Du låtar som att du är sur på någonting annat men använder Lady Gaga som en lame excuse för att få ut din frustration. Just sayin', det är det det ser ut som.

2010-10-08 @ 09:33:28     URL: http://bullshitboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin