hard to find how i feel, especially when you're smothering me.

2010-10-05 @ 21:51:07
Sitter och skjuter upp lite historiaarbete. ALLTSÅ JAG PALLAR INTE! Det är ju så fruktansvärt oändligt jäkla drygt så det finns inte! Bajs. Oh well, blev nyss klar med tyskan i alla fall. Försökte kontrollöversätta min text i alltid lika trovärdiga Google Translator men jag litar fan inte på den sidan alltså. Blev att köra på min otroliga instikt för tyska språket XP.



Egentligen inte albumets bästa låt, men refrängen har lyckats sätta sig väldigt bra. De bästa skulle vara Sick of Life, Awake och Mistakes. Sen har jag också lyssnat igenom "Audio Secrecy." Väldigt bra chansing jag gjorde där, känner jag. "Mission Statement", "Say You'll Haunt Me" och "Threadbare" var (på en första genomlyssning) skivans bästa låtar.

Har också hittat en ny helt underbar sida. Dearblankpleaseblank.com. En av de bästa är lätt den här.

/V
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin