the halo pt. 1.

2010-10-30 @ 00:27:18
Tjo bloggen! Har inte bloggat så mycket de senaste dagarna (jag vet, sorry, ska bättra mig X)). Idag har det inte hänt så mycket. Klev upp halv elva, fikade lite, drog igång musiken till "Raiders of the Lost Ark" och städade vardagsrummet. Drog sen ner till stan för att kolla in nya tv-apparater. Faktum är att vi efter många år bestämt för att ge upp på vår 15 år gamla dumburk. Alltså man tillverkar inte en sån tv som vi har längre. Så vi kommer att ge upp våra julklappar i år för det här. Vi satsar på en 40 tummare på max typ 7000. Så jag har varit på stan och rekat på Expert och Helektron (ligger bredvid pantbanken, för er som inte visste det.) Ska nån dag under höstlovet fara till Elgiganten och kolla där också. Jag tror att jag har hittat den vi söker, men jag vet inte riktigt än.

/V


Kommentarer
Postat av: E

Du kan ju dra på den där svindyra affären vi besökte nångång med asbra högtalare.. Höhö

2010-10-30 @ 00:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin