they see me rollin', they hatin'

2010-10-12 @ 06:31:40
Hej och hallå morgonpigga bloggläsare! Blev igår äntligen klar med svenska uppgiften. För att vara allvarlig började jag och avslutade den igår kväll. Den blev fruktansvärt kort, det blev den. Över en halv sida, men mindre än en hel. Men jag fick respons från 3 olika personer och alla verkade tycka att den var väldigt bra. Jag hade till slut bestämt mig för att intervjua Hektor innan han går ut och möter Akilles utanför murarna. Jag känner att rent logiskt borde han inte snacka så mycket. Jag menar, vem har lust att babbla om allt mellan himmel och helvete minuter innan du vet att du faktiskt kan dö? Det blev KKK i alla fall. Kort, koncist och kraftfullt ;).



/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin