i löpande text.

2011-02-15 @ 22:52:15
Alkis kom fram till mig, K, D och E idag och bad om tio spänn för mat. Hade 13 spänn som rullade oroligt i fickan. Gav han tian. Sitter och småångestar över det nu. Klart som fan att han skulle köpa sprit eller cigg för pengarna. Vet inte vad som flög i mig egentligen. Kände jag att för en gångs skull så behöver faktiskt någon mat? Men jag vet inte. Jag är för snäll för mitt eget bästa. Första gången jag kan minna mig om att jag har gett någon pengar sådär. Känner iom att det var ett eget beslut mig lite smålurad. Men. Det är väl nåt jag får leva med. 10 spänn är ändå inte så fruktansvärt mycket. Känns bara som ett jävla waste. Varför kan man inte lita på folk? Hur blir personer så pass desperata att de börjar ljuga för att få pengar? Synd och skam det här. Kommer nog inte ge pengar till nån alkis eller liknande nån fler gång. Så mycket för givmildhet.
Det kändes bra att skriva av mig. Inte för att jag mår jättemycket bättre. Känner mig bara så dum. Men, det är väl nåt man glömmer. Slutar gräma sig över, liksom. Sen finns det väl en och annan demon till som gnager mig. Ni som vet ni vet och ja, jag behöver inte skriva vad på bloggen. Nej, nu vore det väl ändå bäst ifall jag gick och la mig. Mår inte särskilt toppen. Tack för mig.
/V

Kommentarer
Postat av: G.

Du har mött din överman i givmildhet mot stackars främlingar. Du har mött: Killen som inte kunde säga NEJ. Du har mött.... MIG.

2011-02-16 @ 19:43:26     URL: http://bullshitboy.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, jag och mamma tränar på! Galet roligt!

2011-02-17 @ 17:16:53     URL: http://jessicaknecht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin