can you see?

2011-01-24 @ 20:49:31
Hej mina kära små bloggläsare! EXTREMT UNDERBAR DAG IDAG! TJOHO JAG JUBLAR AV REN OCH SKÄR HELT SANNINGSENLIG GLÄDJE!

... ja.

Dagen börjades med matte. Jag hade glömt mina grejer hemma (tummen upp för mig!) så jag försökte hjälpa Elina (när vi inte använde världshistoriens roligaste datorprogram GRAPHMATICA!) och det gick väl... sådär. Sen lunch och efter lunch: KUHI! Redovisningen gick bättre än jag trodde att den skulle. Sen svenska. Där var man ju produktiv (tack Dennis, TACK SOM FAN!) Och så var det tyskaprov. Man hade ju ångesten urban. Hoppas att det gick bra. Brukar ju ofta vara så att de prov som man känner att det gick asdåligt gick det förmodligen svinbra på.

När man kom hem väntade en fin liten skiva. Hade beställt soundtracket till "Minority Report" från eBay. Ganska nice att få en utgången skiva i nyskick för 70 spänn. Har inte hunnit lyssna igenom den än men jag ska, när tiden känns rätt.



Kan också låta meddela att jag lyssnade igenom hela "Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest" (förutom daseremixen av DJ Tiesto.) Egentligen är det de tre första spåren och "Wheel of Fortune" som gäller. Resten är inte särskilt fascinerande. Hade tänkt att lyssna igenom trean nån gång här inom en snar framtid.

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin