a single star behind me.

2011-03-01 @ 06:40:50
Goddagens.

Orkar inte skriva särskilt mycket. Men jag tänkte iaf låta er uppdateras om att hela veckan har vi filminspelning. Kommer att bli jobbigt men kul som fan. Vi ska filma danstvåor som dansar till muptvåornas musik. Sen finns det en liten handling där någonstans också. Fast som Fernando sa, den här är i naturen mer en konstfilm än nånting annat. Vi ska inte försöka göra den till en kortfilm efter alla dess regler.

Har fått en nygammal iPod. Det är riktigt nice, för då slipper jag hela "ryggan-i-väskan" proceduren. Det enda som suger rätt hårt är att menyknappen inte funkar. Jag kan alltså inte backa. Då måste jag koppla in den i datorn för att komma till startmenyn.

Håller på att lyssna igenom olika bands diskografier i kronologisk ordning. Det är en väldigt fascinerande lyssning kan jag säga. Hittils har jag hunnit med Meshuggah, Opeth och är nu påväg igenom Dream Theaters album.

Har bestämt mig för vilket mitt hundrade album ska bli. "Return of the Jedi" får det bli, för då avslutar jag min Star Wars-samling.

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin