god dag och lycka till allihopa.

2011-04-25 @ 01:19:13
Eugh... orkar inte att jag konstant skjuter upp mitt skolarbete. Bästa sättet att få mig att göra nåt är nog att hänga ut mig själv lite grann. Det här har jag att göra framöver:
  • 3-5 sidors rapport på en tyskabok vecka 21.
  • 2-3 sidors engelska-novell.
  • Nationella talet i svenska om två veckor.
  • Ledarskap på idrotten vecka 17.
Och under påsken har jag åstadkommit:

Inte ett piss.

Novellen har jag bara basidéer till, tyskaboken har jag inte ens här, talet har jag långt ifrån börjat med och ledarskapsuppgiften har jag lite ångest över. Här sitter och jag skriver blogginlägg om vilken skit jag har försatt mig i. Skämmes tamefan. Men efter ett tag blir lasten så pass tung att det känns för tungt att börja lasta av från botten. Däremot, som sagt, har jag ingen annan än mig själv att skylla. Så det här var min uthängning. Hoppas att den har gjort någon nytta.

/V

Kommentarer
Postat av: ida

du har förmodligen tankarna på annat håll ;) om du börjar med den värsta uppgiften kommer bördan successivt att lyftas från dina axlar. lycka till!

2011-04-25 @ 08:53:35     URL: http://ida-memyselfi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin