An embodiment or personification, as of a principle, attitude, or view of life.

2009-12-21 @ 00:39:35
Har nyss läst igenom en fet recension på filmmusiken till "Avatar". Recensenten var rent lyrisk över det mesta, förutom Horners (jepp, James Horner) tendens att återanvända eget material. När jag själv lyssnade igenom det var jag väl lite negativt satt till den där filmen. Men tydligen verkar den och allt som har att göra med den faktiskt ganska bra. Jag tror att jag ska lyssna igenom hela soundtracket efter att ha lyssnat färdigt på musiken till "I Am Legend". Ännu en film jag inte sett. Men musiken är fett nice. JNH FTW.



En film jag som jag dock har sett är "Blood Diamond", som visades på trean ikväll. Väldigt bra faktiskt, inte för att jag hade förväntat mig annat. Jag har bara inte orkat se den. Nu var ju den det enda värda som visades på tv så...ja.

Cheers!
/V



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin