design perfected through aeons.

2010-12-24 @ 19:44:02
Hej och hallå allihopa! Nu är julklappsutdelningen klar och jag är ganska fett nöjd årets julafton. Det var hysteriskt roligt att få läsa rimmen jag hade skrivit, men så hade också Erik skrivit ett väldigt fint rim till mamma, som skulle få en värmeljushållare i form av ett hjärta.

"Du fyller mitt hjärta med ljus
Låt mig få ge ditt ljus ett hus."

Mamma fick ett pussel av mig och pappa i julklapp. Det föreställer Skapelsen av Michelangelo i Sixtinska kapellet i femtusen bitar. Själv fick man ett par Wesc Oboe-lurar som man önskat sig samt en tvådagarsbiljett till House of Metal! Alltså fatta glädjeruset jag fick där! Så jäkla underbart!



Kör "Obzen" för fulla muggar i mina nya fina Oboe-lurar. Länkar till en HoM 2011-spellista med 5 låtar av varje band som ska delta i postern. Uppdateras ofc allt eftersom. Just nu är det Dark Tranquillity, Ghost och Aeon som taggas mest. DT för att de är bra, Ghost för att det är sån jäkla hype omkring dem och Aeon för att jag tror att de kan leverera en riktigt jävla röjarshow även om jag inte diggar deras musik fullt ut.

Nu är det bara ett fåtal presenter kvar att dela ut och få. På måndag blir det Döbelns, och det är ju alltid trevligt. Sen på tisdag ska man över till Emma för middag och för att få träffa hennes familj. Nu ligger däremot helgen framöver, och vettefan vad som ska hända där. Får förmodligen vänja mig vid ljudet i de här lurarna (alltså fattar ni BASEN i de här grejerna?) Blir väl att ta sig en nypa luft då och då också. Fast bara lite.

Tack för mig, och nu ska alla ha en mycket trevlig fortsatt julafton! Hur har ni firat eran?

/V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin