nu är det jullov!

2010-12-21 @ 22:41:58
Tänkte det var bra ifall ni fick veta det.

Det var skolavslutning på Midgård idag. Som vanligt var det asnice. Höjdpunkterna var ju definitivt Skol IF's version av "Don't Stop Believin'" (handlade om Slaget om Midgård), teatertreornas trailer inför deras uppsättning av MacBeth (så klockrent att använda sig av Snart Är Det Jag Som Är Kung för att sedan bli helt galet allvarliga. Touché, det medger jag) och när elevrådet berättade att de kommer att dra igång "Last Man Standing" nästa termin. Ska bli så jäkla kul!


Hittade det här albumet på intranätet. Har ingen aning om vad det är för något, hoppas bara att det inte är black metal!

Dagens låttips: Gojira – Toxic Garbage Island

/V


Kommentarer
Postat av: E(lina) höhöhö

Touché, det medger jag - LOOOOOL! x)

2010-12-22 @ 00:09:28     URL: http://www.elinajohanna.devote.se
Postat av: E(lina) höhöhö

Touché, det medger jag - LOOOOOL! x)

2010-12-22 @ 00:09:52     URL: http://www.elinajohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin