primal concrete sledge.

2010-12-27 @ 16:06:17
God dag bloggen. Är trött. Har röjt omkring i vardagsrummet; plockat, flyttat, slängt och dammsugit allehanda skräpartiklar med Pantera i bakgrunden, till mina syskons stora förtret. Det var ganska nice. Satsade lite extra för att jag trodde att Döbelnsfolket skulle komma hit och dela julklappar med oss. När mamma kommer hem hon ba "Ja och så kommer Stina och hämtar oss" *trött hjärna gör koppling* *facepalm*.

Jag är så slut så jag vettefan. Middag om en stund. Grandiosa. Mmm...

Alltså fattar ni värdaste grejen? Sökte upp Pantera på Megastore och tänkte ba "a men det blir väl en skiva för typ 130 spänn" och så ba hela deras katalog, 65 kronor styck! Fattar ni hur värt det är, särskilt för en kille med skiv-abstinens som jag?


/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin