the fathomless mastery.

2010-12-18 @ 03:56:19
Eugh. Ligger och lyssnar på musik i sängen. Är egentligen hungrig. Orkar inte kliva ner och hämta något att äta. Försöker övertala mig själv att det kommer funka ändå. Nånting säger mig att det inte kommer att funka. Anyhow, just nu lyssnar jag på Bloodbath. Bra band. Brukar inte fastna så mycket för sån här typ av death metal, men Bloodbath har någon speciellt som drar mig till deras musik (kanske har det något med det faktum att Mikael Åkerfeldt growlar på de flesta album? Neeeej, säkert inte.)



Fina grejer alltså.

/V


Kommentarer
Postat av: Jessica

Varför skulle jag inte göra det?

2010-12-18 @ 14:34:55     URL: http://strangeish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
bloglovin